dijous, 25 d’octubre del 2012

La meva autopresentació

   Som na Marta Costa Torres, tenc 19 anys i vaig decidir fer aquesta carrera fa moltíssims anys, ja que des de que tenc memòria m’agraden els nens i m’encanta estar amb ells. Recordo que sempre jugava a fer de mestra, amb la meua pissarra que em van regala o ja fos amb qualsevol de les portes de magatzems que hi ha a casa meua, jo i un guix, m’ho passava pipa!Quan ho vaig decidir definitivament va ser als 15 anys quan vaig ser padrina de na Denisse. Antes ja m’encantava ajudar i cuidar dels meus cosins petits, però des de que va néixer la meua fiola ho vaig ben decidir, ja que ella va estar una temporada molt malalteta i em vaig quedar moltes nits amb ella i la seua mare, per ajudar a cuidar-la ja que totes les nits hi havia que posar-li mascares i medicines... I ara que ja esta feta un diablet, que complirà 5 anyets aquest dijous 18, la segueix ajudant en tot i jugant amb ella. A més a més tot aquests dos estius passats, he estat treballant cuidant-me de set nens d’entre 4 i 10 anys i fent repàs a cinc d’aquests.
Ara que ja he començat les primeres setmanes de el grau d’educació infantil, me’n vaig adonant de que no m’he equivocat en cap moment en la meua decisió que tants anys he seguit. He escollit aquesta carrera per vocació i esper que la pugui acabar el més aviat possible per poder dedicar-me a l’educació ja i poder ensenyar de la millor manera possible que es fent que els nens es diverteixin aprenent.
Marta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada